PITCH™ – skuteczna sprzedaż w krótkim czasie

Jak przekonasz perspektywicznego klienta, że najlepiej spełniasz jego potrzeby, kiedy masz bardzo ograniczone możliwości kontaktu?

Prowadząc rozmowę sprzedażową demonstrującą prawdziwą wartość.

To umiejętność wymagająca zarówno subtelności, jak i zdecydowania. PITCH™ uczy tych kompetencji. Podnosi współczynnik konwersji, zwrot ze sprzedaży oraz satysfakcję klienta.

Szkolenie PITCH™ Selling Skills skierowane jest do każdego, kto zaangażowany jest w proces sprzedaży produktów bądź usług, gdzie do finalizacji sprzedaży wymaganych jest od jednego do trzech spotkań, a decyzja podejmowana jest przez jednego lub dwóch decydentów. Nadaje się do sprzedaży telefonicznej oraz face-to-face, zarówno business to business, jak i business to customer. Pasuje również wszędzie tam, gdzie wymagane jest wyróżnienie własnej usługi lub produktu na tle konkurencji, w oparciu o potrzeby klienta.

Uczestnicy szkolenia nauczą się:

  • Dlaczego klienci kupują – etapy podejmowania decyzji zakupowych
  • Koncepcji wyróżniania konkurencyjnego
  • Jak prezentować siebie
  • Jak priorytetyzować prospektów
  • Jak przygotować plan skutecznej rozmowy sprzedażowej i opracować przekonujące otwarcie
  • Jak zadawać sprytne pytania aby odkryć potrzeby oraz kryteria decyzyjne pokrywające się z twoimi wyróżnikami
  • Jak zachęcać klienta używając perswazyjnych opisów tego, jak produkt lub usługa zaspokaja jego potrzeby
  • Jak uzyskać wysoki poziom zaangażowania i zredukować zastrzeżenia, a gdy powstaną – jak sobie z nimi poradzić
  • Jak doprowadzić rozmowę do pozytywnego końca i zaplanować z klientem kolejne kroki
  • Jak rozwijać sprzedaż poprzez dodatki i up-selling

Program PITCHTM jest modułowy. Pierwszy dzień szkolenia obejmuje podstawowe umiejętności i zachowania skuteczne w konsultatywnej sprzedaży bez względu na otoczenie, w którym działa sprzedawca.

Drugi dzień zawiera ten moduł (z wymienionych w zakładce Moduły), który jest najbardziej odpowiedni dla Twojego otoczenia sprzedażowego i potrzeb. Szkolenie może być również trzydniowe, jeśli oba moduły są odpowiednie.

Nowa sprzedaż:

Gdy potencjalni klienci są proaktywnie targetowani, na przykład poprzez kampanie telesprzedsaży, lub odpowiedzi na wstępne zapytania, a także gdy potencjalni klienci składają zapytania do teamu sprzedażowego, ale są wciąż na wczesnym etapie rozpoznawania rynku. Ten moduł uczy jak konstruować przekonujące otwarcie, radzić sobie z wstępnymi zastrzeżeniami i jak zachęcić klienta do podjęcia decyzji.

Rozwój Sprzedaży:  

Gdy potencjalni lub obecni klienci są na późniejszym etapie procesu decyzyjnego i lepiej rozpoznają własne potrzeby oraz potencjalnych dostawców. Ten moduł uczy jak budować wartość w sprzedaży poprzez identyfikowanie potrzeb na dodatkowe elementy i rozwiązania wyższej wartości. Uczestnicy zyskują również kompetencje w zakresie przekonującej prezentacji rozwiązania na bazie wyróżników konkurencyjnych oraz radzenia sobie z obiekcjami i zastrzeżeniami klientów.

Kontakt

Skontaktuj się z nami

Aby omówić szczegóły projektu szkoleniowego, zapisać się na szkolenie lub dowiedzieć się więcej o naszych możliwościach, zadzwoń do nas pod numer +48 58 621 03 31, wyślij maila albo skorzystaj z formularza kontaktowego.
Kontakt